PATENTEM® – система комплексного супроводу засідань
Patentem® – програмне забезпечення комплексного інформаційного супроводу та голосування.
Система задовольняє потребам державного, корпоративного і громадського секторів.
Patentem® – програмне забезпечення комплексного інформаційного супроводу та голосування.
Програмне забезпечення Patentem®, завданням якого є комплексна допомога в управлінні й організації бізнес-процесів, пов’язаних з проведенням конференцій, конгресів та інших заходів, що вирішує наступні задачі:
- чітке дотримання регламентних норм за рахунок прописаних правил в системі;
- впровадження безпаперової технології колективної роботи з формування порядку денного;
- повна заміна паперових документів на їх електронні версії, відображення супровідних документів до пунктів порядку денного з можливістю їх перегляду в різних режимах;
- скорочення витрат часу на підготовку, узгодження та проведення заходів.
Patentem® це рішення, яке може бути сумісним (інтегрованим) з апаратною частиною конференц-систем світових лідерів. Успішна інтеграція програмного забезпечення Patentem® в Україні була реалізована з відомим брендом «Bosch Security Systems B.V.», що є виробником обладнання систем безпеки та комунікаційних систем.
У 2015 році програмне забезпечення Patentem® з кастомізацією та адаптацією під потреби Замовника разом з програмно-апаратним комплексом конгрес-системи «Bosch Security Systems B.V.» на базі DCN Next Generation System було впроваджено:
- У залі засідань Погоджувальної ради Верховної Ради України;
- У залі засідань Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України.
Основні функціональні можливості програмного забезпечення Patentem® :
- робота з системою інформаційного супроводу з будь-якого пристрою (моноблок, ноутбук, планшет тощо);
- формування електронного протоколу після заершення засідання;
- розширені можливості “Головуючого” під час засідання: зміна порядку виступаючих, контроль часу виступів, внесення змін в порядок денний, управління процесом голосування тощо;
- можливість голосування на сенсорному екрані;
- голосування з відображенням детальних результатів;
- можливі різні режими голосування, в тому числі анонімне;
- відображення результатів голосування в різних варіантах (цифрове, графічне, групове, поіменне);
- відображення на робочих місцях та додаткових інформаційних екранах онлайн-відео виступаючого з супровідною інформацією, часом виступу, презентаційних матеріалів тощо;
- робота з нотатками до документів;
- відображення актуального календаря подій (засідань, нарад, зустрічей тощо);
- АРМ «Трибуна» з адаптованими можливостями проведення виступів та відображенням матеріалів;
- обмін повідомленнями між учасниками (групові та приватні).
Хочеться також відзначити ряд суттєвих переваг:
- мобільні додатки для Android, iOS* та Windows* з відображенням пунктів до порядку денного з можливістю роботи із нотатками та супровідніми документами в оффлайн-режимі;
- можливість розширення програмного забезпечення та доопрацювання функціональних можливостей відповідно до побажань та потреб Замовника;
- можливість інтеграції з Microsoft Active Directory та іншими службами для ідентифікації користувачів системи;
- можливість трансляції он-лайн відео з засідання на офіційний сайт організації та YouTube канал;
- можливість інтеграції з базами даних та інформаційними системами Замовника для роботи з документами;
- багатомовний інтерфейс системи;
- адаптація дизайну програмного забезпення під корпоративний стиль Замовника.
Додаткові можливості, що можут бути впроваджені (в тому числі за допомогою апаратного розширення):
- різні варіанти ідентифікації учасника засідання: картка з чіпом, nfc, пін-код, біометричні дані (відбиткок пальця);
- камери високої роздільної здатності з функцією автоматичного наведення на доповідача;
- можливість голосування як на сенсорному екрані, так і кнопками;
- відображення інформації на додаткових плазмових панелях;
- дворівнева система авторизації користувачів;
- шифрування баз данних;
- використання SSL-сертифікатів;
- система захисту каналів передачі інформації;
- система синхронного перекладу;
- комп’ютерне стенографування фонограм і тексту в цифровому вигляді з можливим подальшим друком;
- формування архіву стенограм пленарних засідань зі швидким пошуком фрагменту;
- автоматичний запис, який синхронізовано з роботою конгрес-системи по вмиканню-вимиканню мікрофонів учасників.
Програмне забезпечення Patentem® є власністю компанії Sterkonix (https://sterkonix.cz).
Компанія Basic Group має право надавати послуги щодо локалізації, адаптації (кастомізації), втановлення, налаштування та супроводження програмного забезпечення Patentem® на території України.