fbpx
Basic Group

САМОРОБНИЙ РЕКЛАМНИЙ РОЛИК, ЯКИЙ ПІДІРВАВ МЕРЕЖУ, ДОПОМІГ ДІВЧИНІ ПРОДАТИ СВОЮ МАШИНУ В 40 РАЗІВ ДОРОЖЧЕ

Режисер за фахом Макс Ленман розповів на своїй сторінці в Instagram, що його дівчині Керрі вдалося продати свій автомобіль Honda Accord 1996 року в 40 разів дорожче бажаної вартості. Спочатку вони розраховували продати машину за $ 499, але підсумкова ціна склала $ 20 тисяч.
 
Автомобіль придбала компанія Carmax, яка займається продажем уживаних автомобілів. Компанія також пожертвувала $ 5000 некомерційній організації Kitten Rescue, яка рятує котів і кошенят.
 
На початку листопада Ленман опублікував на YouTube рекламу зі слоганом «Розкіш – це стан розуму», щоб привернути увагу до оголошення про продаж автомобіля на eBay. У ролику дівчина їде в рекламованій машині, а голос за кадром розповідає про переваги автомобіля.
 
Цікаво, що після виходу ролика ціна на автомобіль на eBay виросла з $ 499 до $ 150 тисяч за кілька днів. Однак адміністрація торгового майданчика закрила торги, оскільки запідозрила продавців в шахрайстві. Після цього Ленман запустив аукціон заново.