fbpx
Basic Group

TWITTER ЗРОБИТЬ ПОЛІТИЧНІ РЕКЛАМНІ ПОСТИ ПОМІТНІШИМИ

74
Нещодавно представники соцмережі Twitter розмістили пост, в якому розповіли про плани зробити політичну рекламу більш помітною і опублікувати дані про її замовників.
 
Тепер такі рекламні блоки будуть виділяти фіолетовою точкою праворуч від назви облікового запису і фіолетовим квадратом під твітами.
 
У 2011 році Twitter вже позначав політичні пости фіолетовим кольором, але пізніше цей індикатор зник. Ймовірно, це сталося через тиск з боку рекламодавців.
 
Соціальна мережа буде визначати політичний характер реклами, орієнтуючись на інструкції, надані державними органами. Виділятися будуть всі пости, в яких згадуються кандидати або партії, що висуваються на вибори.
 
Більш того, через декілька тижнів користувачі Twitter зможуть подивитися всі рекламні кампанії, що діють в соцмережі. Також у відкритому доступі з’явиться інформація про те, скільки коштів витрачено на рекламу і хто виступає в ролі замовника.
 
Частково нові вимоги пов’язані з тим, що в минулому році російські компанії витратили 274 000 доларів США на пропагандистську рекламу серед користувачів США. Тепер Twitter звітує про замовників, адже це могло вплинути на хід виборів в 2016 році.