Telecard brandbook
В міру зростання і розвитку компанії Telecard: залучення нових клієнтів, вихід на нові ринки, розширення діяльності в Україні, обов'язковим фактором також є розвиток ідентичності бренду.
Сайт: telecard.solutions
Основна мета компанії - гарантувати, що нова аудиторія зростає, а існуючі клієнти залишаються щасливі та лояльні. Цей документ допоможе зрозуміти процес розвитку і проілюструвати основні принципи впровадження ідентичності бренду Telecard. Компанія Telecard розробила набір корпоративних стандартів і норм, яких потрібно дотримуватися і які є обов'язковими щодо її продукції. Анімація є однією з основних характеристик ідентичності Telecard і служить додатковим індикатором унікальності бренду. Будь-які порушення вимог до шрифтів, фону, піктограм або кольорів продукції, зазначених в цьому документі, заборонені.