“Київпастранс”. Брендбук
Прагнення стати кращими в галузі за рахунок формування правильних цінностей бренда, якісного і доступного продукту та сервісу, постійна робота над корпоративною культурою і дотримання принципів поваги до користувачів громадського транспорту – фактори, які вигідно відрізняють компанію “Київпастранс” серед конкурентів.
Сайт: kpt.kyiv.ua
Брендбук, розроблений для компанії “Київпастранс”, описує сукупність художніх прийомів і правила їх застосування. Це візуальне відображення філософії компанії, стратегії та позиціонування. Брендбук регламентує стилістичні та кольорові рішення, визначає правила використання корпоративного стилю та візуальної ідентифікації бренду.
Дотримання стратегії бренду в роботі над поліпшенням якості послуг і розвитку Київського пасажирського транспорту дозволить підвищити його популярність серед жителів міста.