Категорія: Блог

FORD РОЗРОБИЛА КУРТКУ З ЕКРАНОМ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ
9 Лютого 2020

Компанія Ford в рамках соціальної реклами розробила куртку, яка допомогла б велосипедистам безпечніше пересуватися по міських дорогах. 

Особливість куртки – в LED-панелі на спині, куди можна вивести емодзі, щоб «досягти кращого взаєморозуміння» з водіями машин. В першу чергу екран на куртці покликаний замінити жести, наприклад, коли велосипедист показує руками, що хоче звернути або перебудуватися в інший ряд. 

За словами представників Ford, багато велосипедистів з цим не справляються, падають і потрапляють в аварії. Тепер досить натиснути кнопку на кермі, і емодзі на куртці покаже, куди хоче згорнути людина.

Ford підготував тільки один зразок куртки і не збирається запускати її в серійне виробництво. Головний посил компанії – показати, «як можна зняти напругу» між велосипедистами і автомобілістами.

photo_2020-02-07_18-38-16-2

ЗА МИНУЛИЙ РІК APPLE ПРОДАЛА БІЛЬШЕ ГОДИННИКІВ НІЖ ШВЕЙЦАРСЬКІ БРЕНДИ
6 Лютого 2020

Корпорація Apple за підсумками 2019 року обігнала всіх швейцарських виробників годинників, разом узятих, за кількістю проданих годинників.

Apple в 2019 році поставила на ринок 30,7 млн різних версій Apple Watch, в той час як в 2018 році цей показник дорівнював 22,5 млн (зростання на 36% від року до року). У той же час швейцарська індустрія годинників змогла продати лише 21,1 млн примірників, що на 13% нижче показника 2018 року, коли продажі склали 24,2%.

«Традиційні швейцарські годинникові компанії, такі як Swatch і Tissot, програють війну “розумним” годинам. Apple надає більш якісний продукт через більш ефективні канали роздрібної торгівлі та залучає молодих споживачів, які все більше хочуть носити цифрові пристрої на собі», – заявив аналітик компанії Стівен Вальцер. 

1273426