GOOGLE І FACEBOOK ВСТАНОВИЛИ МАСШТАБ ВТРУЧАННЯ РОСІЇ У ВИБОРИ США
На цьому тижні Google, Facebook і Twitter виступлять перед Конгресом США з новою інформацією про масштаб передбачуваного втручання Росії в президентські вибори в США.
Згідно з документами, які потрапили в розпорядження видання, масштаб втручання був набагато більшим, ніж повідомлялося раніше.
У Facebook політичну рекламу, яка фінансується російським урядом, бачило близько 126 млн чоловік, а не 10 млн, про яких соціальна мережа заявила на початку жовтня.
Google збирається повідомити про виявлення політичної реклами на суму в $ 4700. Компанія також виявила вісімнадцять YouTube-каналів, пов’язаних з Кремлем, а також ряд Gmail-адрес, які використовувалися для відкриття акаунтів на інших платформах.
Twitter в свою чергу виявив понад 2700 акаунтів, пов’язаних зі організацією Internet Research Agency. Раніше сервіс мікроблогів поінформував слідчих про виявлення всього лише 200 проросійських акаунтів. Компанія також готується опублікувати дослідження, яке покаже масштаби використання Росією автоматизованих акаунтів (ботів) на платформі.
При цьому на слуханнях в Конгресі компанії мають намір підкреслити, що проросійський контент становить лише невелику частину всіх оголошень, які регулярно публікуються на їх платформах.