GOOGLE ВИРІШИВ ДОДАТИ БЛОКУВАЛЬНИК РЕКЛАМИ В CHROME
У Google вирішили додати в мобільну і настільну версію браузера Chrome функцію блокування реклами. Таку новину опублікувало видання The Wall Street Journal, пославшись на джерела, знайомі з планами компанії.
Google розглядає два режими роботи програми – сервіс зможе або відключати тільки настирливу рекламу (спливаючі банери, ролики зі звуком та інше), або ж закривати доступ до всіх форматів оголошень на тих ресурсах, де була виявлена дратівлива реклама.
Рішення щодо запуску блокувальника є не логічним для компанії, основним джерелом доходів якої є реклама. Імовірніше за все, такі дії є захисними заходами – Google зіткнувся із зростанням використання сторонніх блокувальників і хоче придушити цю тенденцію за допомогою своїх сервісів.
Можливо Google буде стягувати плату від рекламодавців, які хочуть пройти через фільтри блокувальника браузера. Сама компанія входить в альянс під назвою Acceptable Ads, за рахунок чого її оголошення показуються користувачам популярного блокувальника AdBlock Plus.