FACEBOOK ПРЕЗЕНТУВАВ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТІВ ДО ФОТО ТА ВІДЕО З ЕЛЕМЕНТАМИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Компанія Facebook розробила нову платформу під назвою Camera Effects, за допомогою якої можна експериментувати з ефектами і фільтрами для фото і відео. Технологія була продемонстрована на конференції для розробників F8.
Camera Effects працює на основі технології доповненої реальності. Вона дозволяє користувачам і стороннім розробникам використовувати функції визначення місця розташування, розпізнавання об’єктів та інші можливості для створення власних ефектів або фільтрів.
Під час демонстрації додатку глава Facebook Марк Цукерберг продемонстрував, що він розпізнає об’єкти в кадрі і пропонує найкращі ефекти. Наприклад, якщо в кадрі чашка кави, система пропонує додати ефект випаровування або рибок, що плавають в каві. А якщо натиснути, наприклад, на пляшку вина, система запропонує карту винних магазинів і посилання для оформлення покупки.
Розробники отримають кілька сценаріїв використання платформи: створення ефектів за допомогою розпізнавання осіб або за допомогою системи визначення місця розташування та API для інтеграції з іншими сервісами.
З 18 квітня компанія запустила закрите тестування системи. Першими її партнерами стали футбольний клуб Манчестер Юнайтед, спортивний бренд Nike і ігровий розробник EA. Наприклад, Nike пропонує маску у вигляді фірмової пов’язки для голови, а також публікації статистики з останньої пробіжки користувача.