FACEBOOK ЗАПУСКАЄ СВІЙ АНАЛОГ YOUTUBE
Facebook оголосив про запуск всередині соцмережі платформи Watch, яка нагадує YouTube. З її допомогою можна дивитися опубліковані в соцмережі ролики, а також зроблені професіоналами шоу.
Користувачі Watch зможуть підписуватися на нові відео від інших людей, брендів або видавців, а також знаходити ролики в категоріях на зразок «Найбільш обговорюване», «Що дивляться друзі» і так далі. На платформі з’являться оригінальні шоу і трансляції від Major League Baseball, National Geographic, NASA, Billboard і інших компаній.
Партнери, які будуть створювати відео для Watch, отримають 55% від рекламних доходів майданчики – це більше, ніж у YouTube, яка віддає авторам роликів 45%.
На момент презентації Watch була доступна тільки невеликій частині користувачів і творців відео на території США. Коли майданчик з’явиться в інших регіонах, поки невідомо.
Глава Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія вірить в можливість переосмислити різні речі через призму створення спільнот – в тому числі, це стосується перегляду відео.
У 2016 році Facebook додала у свої мобільні додатки окрему вкладку для відео, однак в ній були зібрані ролики, який користувач вже бачив або міг побачити в своїй стрічці новин.