BAIDU ДОПОМІГ KFC ВІДКРИТИ «РОЗУМНИЙ» РЕСТОРАН В КИТАЇ
Китайський підрозділ відомої мережі ресторанів швидкого харчування KFC спільно з інтернет-холдингом Baidu відкрили «розумний» ресторан, в якому є апарат, який визначає, чого хоче клієнт по виразу його обличчя.
Цей пристрій спершу розпізнає стать, вік і настрій клієнта, а потім пропонує страви на основі цієї інформації. Наприклад, 20-річному чоловікові на ланч система запропонує смажені крила, гамбургер з куркою і колу, тоді як на сніданок 50-річній жінці – кашу і соєве молоко.
Відвідувачі можуть або прийняти пропозицію, або вибрати все самостійно. Крім того, апарат може «запам’ятовувати» клієнтів і при їх повторному візиті запропонувати їм повторити попереднє замовлення.
Baidu і KFC тестують дану технологію тільки в одному закладі, однак якщо експеримент буде вдалим і сподобається відвідувачам, подібні пристрої можуть з’явитися і в інших закладах.