З наступного року в Індонезії вступить в силу закон, що значно ускладнює продаж смартфонів. З січня 2017 року всі мобільні пристрої з підтримкою LTE повинні бути локалізовані щонайменше на 30% (тобто, третя частина робіт зі створення пристрою повинна бути проведена в Індонезії), що є серйозною проблемою для іноземних виробників.
Жорстких вимог до локалізації немає: вона може бути апаратною, програмною або ж навіть інвестиційною. І саме останньому варіанту віддає перевагу Apple . Американська корпорація вирішила інвестувати протягом трьох років $ 44 мільйони в центр розробки додатків.
Для «яблучної» компанії Індонезія з населенням в 260 мільйонів чоловік є важливим напрямком. За прогнозом фахівців, вже до 2020 року ця країна стане четвертим за величиною ринком «розумних» телефонів.
Міністр промисловості Індонезії заявив, що Apple вже отримала «посвідчення виробника місцевого контенту». Це зняло заборону на продаж смартфонів ціною в $ 450 і вище