AMAZON ЗАПУСТИЛА «INSTAGRAM ДЛЯ ШОПІНГУ» – СЕРВІС SPARK
Amazon у власному мобільному додатку запустила розділ Spark, який ЗМІ вже встигли назвати «Instagram для шопінгу».
Spark -це стрічка з різних записів – це можуть бути фотографії, текст, посилання і опитування. Головна особливість Spark полягає в тому, що поруч з фотографіями є спеціальна іконка сумки, яка направляє на сторінку товару. Мета нового сервісу – перенести частину соціальної активності навколо продуктів, які відбуваються за межами майданчика, назад в Amazon. Тут натхнення від товару може відразу перетворюватися в покупку – натисканням однієї кнопки.
Публікувати записи в Spark можуть тільки члени програми Amazon Prime, інші можуть лише переглядати стрічку і реагувати на публікації «смайлами» – аналогом лайку. Щоб налаштувати свій Spark, користувач повинен вибрати мінімум п’ять категорій, в яких хоче вивчати пропозиції – наприклад «Книги», «Мода і стиль», «Технології» та інші. Всього таких категорій близько 45. Далі для нього сформується стрічка, де він зможе переглядати фотографії і замовляти товар, який сподобався.