СПОЖИВАЧІ ВТРАЧАЮТЬ ІНТЕРЕС ДО ПЛАНШЕТІВ
Компанія International Data Corporation (IDC) повідомляє , що світовий ринок планшетних комп’ютерів за підсумками третього кварталу нинішнього року залишився «в мінусі».
З липня по вересень в глобальному масштабі реалізовано близько 40,0 млн планшетів. Це на 5,4% менше торішнього результату в 42,3 млн пристроїв. Картину, що спостерігається, аналітики пов’язують з високою популярністю смартфонів і фаблетів, а також зі стабілізацією ринку традиційних персональних комп’ютерів. Крім того, споживачі вважають за краще не поспішати з оновленням наявних на руках планшетів.
Безперечним лідером ринку залишається Apple з 10,3 млн реалізованих за квартал iPad. Частка компанії в річному обчисленні збільшилася з 21,9% до 25,8%.
Друге місце займає Samsung з 6 млн реалізованих пристроїв. Корейська компанія контролює 15,0% ринку проти 15,4% роком раніше. На третьому рядку рейтингу знаходиться Amazon з 4,4 млн поставлених планшетів: частка компанії за рік піднялася з 7,5% до 10,9%.
Далі йдуть Huawei і Lenovo, що відвантажили за три місяці приблизно по 3,0 млн планшетів. При цьому частка першої з двох компаній піднялася з 6,0% до 7,5%, а другий – з 6,5% до 7,4%.
Всі інші постачальники спільно утримують третину світового ринку, що еквівалентно 13,3 млн планшетів в штучному вираженні.