fbpx
Basic Group

МОБІЛЬНА РЕКЛАМА ОБІЙДЕ «НАСТІЛЬНУ» ВЖЕ В ЦЬОМУ РОЦІ

28

Мобільна реклама обійде десктопну і стане основним медіаканалом вже в 2017 році. Як повідомляється в щорічній доповіді Zenith Mobile Advertising Forecasts 2017, глобальні витрати рекламодавців на мобільний формат реклами досягнуть $ 99,3 млрд у цьому році, в той час як витрати на десктоп складуть тільки $ 97,4 млрд.
 
Згідно з висновками аналітиків Zenith, більше половини всіх витрат рекламодавців у мережі (53%) в поточному році припаде на мобільну рекламу, до 2019 року вона займе вже 62% інтернет-ринку. У наступному році глобальні витрати на рекламу на ПК і ноутбуках складуть $ 91,5 млрд (42% інтернет-ринку).
 
Якщо розглядати розвиток мобільної реклами по регіонах, то найбільш передовим зараз є ринок Китаю. Тут мобайл вже став домінуючим форматом в інтернеті – його частка досягне 56% в 2017-м і 78% в 2018-м. На всьому рекламному ринку мобайл в цьому році займе 29% і 47% в 2018 р. Експерти вважають, що що в 2018 р китайські компанії витратять на мобайл $ 32,7 млрд і обійдуть США, де аналогічні витрати складуть $ 30,5 млрд.
 
Великобританія – другий, найбільш просунутий ринок, де мобільна реклама вже почала обганяти десктопну. У 2017 р 51% всіх бюджетів на онлайн-рекламу припадуть на мобайл. Від рекламного ринку Великобританії мобайл в цьому році займе 28%, а в 2018 р – 39%.
 
Глобально за обсягом витрат мобільна реклама ще відстає від телебачення, і ця тенденція збережеться протягом декількох років, стверджують аналітики Zenith. У 2018 р світові витрати на мобільну рекламу складуть $ 127,8 млрд, а на ТБ – $ 192,2 млрд.