fbpx
Basic Group

КИТАЙСЬКИЙ IT-ГІГАНТ НАМАГАВСЯ КУПИТИ НАЙБІЛЬШИЙ МУЗИЧНИЙ СЕРВІС

37 (1)

З’ясувалося, що Spotify, про вихід якої на IPO вже давно ходять чутки, раніше в цьому році відкинула велику пропозицію про покупку. Договір з музичним сервісом намагався укласти китайський інтернет-гігант Tencent, оцінюваний в $ 380 млрд.
 
Повідомляється, що компанія хотіла купити шведський сервіс з метою розширення свого музичного бізнесу за межами Китаю і Азії.
 
Spotify є найбільшим глобальним музичним сервісом – ним активно користуються більше 140 млн осіб, 60 млн з яких платять за преміум-підписку. 11-річна компанія оцінюється в $ 13 млрд, основним конкурентом її вважається Apple Music, число платних користувачів якого в червні досягло 27 млн.
 
У минулому році слідом за злиттям підприємства QQ Music і China Music Corp основний музичний сервіс гіганта під назвою Tencent Music відокремився в самостійний бізнес. Загальна кількість користувачів його трьох основних сервісів, QQ Music, Kugou і Kuwo, дорівнює 600 млн.
 
Крім орієнтованих на китайський ринок продуктів у Tencent є музичний сервіс Joox, який завоював популярність в Південно-Східній Азії. Також гігант в цьому році інвестував значну суму в розробника караоке-додатки Smule.