ALIBABA ПОЧАЛА АКТИВНІШЕ ЗАВОЙОВУВАТИ РИНОК ОФФЛАЙН ТОРГІВЛІ
Alibaba продовжує свою стратегію з об’єднання онлайн і оффлайн шопінгу і запускає три нові супермаркети в Пекіні і Шанхаї в рамках ініціативи зі створення «нового рітейлу», яку компанія анонсувала в понеділок.
У цих аутлетах, які називаються Hema-супермаркети, споживачі можуть придбати товари, зупинитися на перекус і замовити доставку продуктів харчування за допомогою мобільних телефонів, оплачуючи їх через Alipay. Аутлети мають вигляд звичайних супермаркетів, однак в Alibaba розповідають, що кожен товар на полицях має штрих-код, просканувавши який, споживачі бачать ціну і всю інформацію про продукт, що їх цікавить.
Магазини Hema були вперше запущені в 2015 році, як спроба трансформувати традиційні супермаркети. Зараз таких магазинів налічується 13, в Шанхаї, Пекіні і Нінбо.
Ряд аналітиків прогнозують, що даний проект Alibaba стане дуже успішним, в основному завдяки споживачам, які все ще хочуть влаштовувати шопінг оффлайн.
До того ж, Alibaba використовує аналітику великих даних, яка допомагає запам’ятовувати переваги кожного окремого споживача і робити персоналізовані рекомендації через додаток Hema.