fbpx
Basic Group

УКРАЇНСЬКИЙ СТАРТАП SOFTCUBE ЗАЛУЧИВ КОШТИ ВІД ФОНДУ ЧЕРНОВЕЦЬКОГО

92

Український сервіс SoftCube, що допомагає інтернет-рітейлерам аналізувати аудиторію своїх майданчиків, отримав інвестиції від компанії Chernovetskyi Investment Group (CIG). Сума угоди не розкривається, проте, як повідомили представники фонду, сума шестизначна.
 
Для аналізу Softcube використовує дані про товари і купівельну історію, на основі чого допомагає продавцеві сформувати рекомендації для онлайн-покупців, які як правило подаються в блоках «З цим часто купують» або «Люди, які цікавилися цим, також цікавилися».
 
Клієнтами сервісу на сьогодні є такі компанії, як «Алло», «Фокстрот», Yves Rocher, leBoutique і інші. Softcube працює з магазинами з 11 країн світу, обробляє понад 500 ГБ даних кожен день.
 
Залучені кошти компанія планує витратити на маркетинг і збільшення продажів, а також для виходу на європейський ринок.