УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ AGE ЗБИРАЄ КОШТИ НА НОВУ СУКНЮ-ТРАНСФОРМЕР
За останні кілька років одеська команда AGE провела не одну успішну кампанію зі збору коштів на Kickstarter для своїх незвичайних продуктів. Минулого року унікальній сукні-трансформеру Omnia вдалося заручитися підтримкою користувачів краудфандингової платформи і за лічені години отримати необхідну суму. А тепер українці вирішили зібрати кошти на виробництво нової версії Omnia.
Як і попереднього разу, сукня привернула увагу великої кількості користувачів, які за декілька годин допомогли зібрати $ 3 000, що хотіла отримати команда. На даний момент на рахунку проекту вже більше $ 8 500, а до кінця кампанії залишається ще 43 дня.
Нова Omnia 2Go складається з двох частин: довгої спідниці і двостороннього верху. Як стверджують творці, з цього можна скомбінувати більше 20 різних варіантів вбрання. На відміну від попередньої версії, розрахованої на міжсезоння, нова модель зшита з бавовни, еластину і поліестеру. Вона доступна в чотирьох колірних варіаціях: бежевому, жовтому, білому і чорному. Ціна Omnia 2Go на Kickstarter стартує від $ 39, що на 56% нижче майбутньої роздрібної вартості в $ 89.
Як розповіли представники компанії, робота над другою версією сукні тривала п’ять місяців. Бюджет проекту і планованої рекламної кампанії склав $ 13 тисяч. Близько $ 2 000 українці закладають на рекламу в Instagram і Facebook. Ще $ 2 тисячі витратять на платні статті в журналах і просування на краудфандінг-сервісах.