КОМАНДА IGOV РОЗРОБИЛА СИСТЕМУ ДОКУМЕНТООБІГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ
Команда порталу держпослуг iGov розробила власну систему електронного документообігу, що отримала назву iDoc. Як розповів координатор iGov Дмитро Дубілет , новий продукт буде платним, однак всі гроші, виручені з його продажу, підуть на розвиток електронного уряду в Україні.
За словами Дубілета, iDoc надасть можливість компаніям з більш ніж 100 співробітників налагодити внутрішній документообіг, дозволить створювати будь-які форми і шаблони без участі програмістів, створювати архіви і довідники. Система може бути також використана для видачі та контролю завдань.
Дубілет зазначив, що iDoc підтримує роботу з усіма популярними в Україні форматами електронного підпису, а всі дані системи можуть зберігатися, як на серверах, так і в хмарі iGov.
iDoc коштуватиме компаніям від 250 тисяч гривень.
Окремого сайту у проекту поки немає, а всіх, хто цікавиться Дмитро Дубілет просить зв’язуватися за адресою start@igov.org.ua.