fbpx
Basic Group

«ПРИВАТБАНК» ПРАЦЮВАВ НАД СЕРВІСОМ ОПЛАТИ РАХУНКІВ В КАФЕ ЧЕРЕЗ РОЗПІЗНАВАННЯ ОСОБИ

90
 
Фахівці « ПриватБанку » працювали над доволі цікавим сервісом під назвою FacePay, проте так і не встигли його запустити через початок процесу націоналізації. Як розповів вже колишній IT-директор банку Дмитро Дубілет , останні декілька місяців його команда розробляла інструмент для оплати замовлень у ресторанах за допомогою розпізнавання особи клієнта та автоматичного списання коштів з картки.
 
Для тестування FacePay планували запустити у дніпровській кав’ярні «Три Бобра».
 
Сервіс працює приблизно так:
 
– Клієнтові потрібно один раз зареєструватися на спеціальному сайті. Для реєстрації необхідний логін і пароль від Приват24 і фотографія.
– У кав’ярні клієнту потрібно підійти до стійки, щоб зробити замовлення, де на нього буде направлена ​​камера мобільного пристрою. Якщо система впізнала користувача (за допомогою спеціального алгоритму розпізнавання осіб), то відправляє на термінал ім’я клієнта.
– Продавцю ж залишається просто ввести втерміналі суму замовлення, і вона спишеться з карти автоматично.
 
Дмитро Дубілет підкреслив, що оплата відбувається без наявності картки і без смартфона.
 
На момент оголошення щодо націоналізації «ПриватБанку» проект вже був готовий до запуску, проте тепер його подальша доля невідома.