SNAPCHAT ІНВЕСТУЄ В ДОДАТКОВУ РЕАЛЬНІСТЬ
Snapchat придбав перспективну ізраїльську платформу доповненої реальності Cimagine. Розроблена стартапом технологія дозволяє клієнтам інтернет-магазинів переносити 3D-зображення товарів (наприклад, меблів або техніки) на реальні фотографії своїх будинків або офісів, щоб подивитися, чи будуть ці предмети мати гармонійний вигляд в інтер’єрі і скільки місця займуть.
Згідно з даними сайту Cimagine, зараз компанія співпрацює з такими брендами, як американська меблева мережа Jerome’s, британський рітейлер Shop Direct, а також Coca-Cola. Хмарна мобільна платформа стартапу дозволяє компаніям поліпшувати користувальницький досвід клієнтів при замовлення товарів на сайтах або через додатки, підвищуючи конверсію продажів.
Snapchat може використовувати ці інструменти для поліпшення своїх маркетингових кампаній.
https://youtu.be/dfbC8efbyMk