ОКУЛЯРИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ УПОВІЛЬНЮЮТЬ РЕАКЦІЮ ЛЮДЕЙ
Віртуальна реальність стала одним з головних трендів останніх років, проте багато великих технологічних компаній впевнені, що майбутнє за доповненою реальністю. Найбільш гучним реалізованим проектом у цій сфері були окуляри Google Glass , які не змогли знайти своє місце на ринку. Поки AR-технології тільки шукають застосування в побутових умовах, дослідники з Університету Центральної Флориди встановили, що людей дуже відволікає додаткова інформація, яка з’являється перед їх очима, а реакції значно сповільнюються.
У тесті взяли участь 363 студентів-добровольців, які отримали завдання знайти об’єкт на комп’ютері. Частина учасників при цьому використовувала окуляри Google Glass, в той час як інша частина – ні. Студенти повинні були запам’ятати інформацію на екрані комп’ютера, однак деяким з них доводилося ігнорувати додаткові повідомлення.
Абсолютно всі учасники тесту, які використовували Google Glass, витратили більше часу на те, щоб впоратися із завданням. На думку вчених, причина проблеми полягає в тому, що два набори інформації (від гарнітури та комп’ютера) «змагалися» між собою.