Facebook дозволив рекламодавцям «залазити» в Messenger користувачів
Facebook Messenger оголосив про запуск спонсорованих повідомлень Sponsored Ads та інших рекламних можливостей для компаній.
Цей формат буде доступний всім компаніям, які використовують Send / Receive API Facebook. Створити оголошення можна через Power Editor або Marketing API.
Рекламні оголошення будуть показуватися тільки тим користувачам, які вже почали бесіду з брендом. Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кожен показ рекламного оголошення користувачеві в папці «Вхідні» в Messenger, при цьому не буде враховуватися, чи було воно відкрите чи ні.
Facebook також дозволив рекламодавцям розміщувати в соцмережі оголошення з посиланням на аккаунт в Messenger. Цей формат отримав назву News Feed Ads.
Рекламодавці отримали можливість вбудувати Messenger на сайт компанії. Таким чином, коли користувач буде оформляти замовлення або заповнювати форму реєстрації, можна буде запропонувати йому підписатися на сповіщення в Messenger.