У паризькому брендовому одязі з’явилися приховані датчики для стеження за клієнтом
Нова партія одягу містить у собі спеціальні датчики, які зчитують всі дані про переваги клієнтів. Творці брендового одягу мають намір йти в ногу з часом і застосовували інноваційні технології у власній продукції.
Дозволити таку новинку зможе далеко не кожен, а для покупця це не принесе особливих змін. Використання датчиків більшою мірою розраховане на підприємців, яким необхідно вибирати продукцію відповідно до переваг клієнтів. Перше тестування пройшло на Єлисейських полях в Парижі. Принцип роботи таких датчиків дуже простий. Кожен з гаджетів просто подає імпульси, що знаходяться в одній частоті зі смартфоном, завдяки чому вдається зчитувати дані про переміщення власника. Про те, чи підключається сенсор до банківських карток, невідомо.
Поява датчиків в брендовому одязі пов’язана безпосередньо з інформацією про причини придбання продукції, наприклад, від Gucci, а не Louis Vuitton. Далеко не кожен покупець може собі дозволити брендовий одяг. На французькому ринку створюється справжня конкуренція, тому дані про потенційних клієнтів просто необхідні підприємцям. Відзначається, що продаж одягу з датчиками відбуватиметься лише після згоди обох сторін.