FACEBOOK ГОТОВИЙ ПЛАТИТИ КОРИСТУВАЧАМ ЗА УНІКАЛЬНІ ПОСТИ
Керівництво Facebook розглядає можливість введення системи заохочення користувачів, що створюють унікальний контент. Це може бути ефективним рішенням для виходу з «міхура контенту».
Експерти вже давно говорять про те, що унікального вмісту в соціальній мережі практично немає, а користувачі по колу обмінюються картинками і постами річної давності і навіть старше. Унікальний контент переміщається на сторонні сервіси, а слідом за ним йде і найбільш активна аудиторія соцмережі.
Для вирішення проблеми керівництво Facebook стимулюватиме тих, хто готовий створювати щось нове. Компанія провела опитування, за допомогою якого з’ясувала, якого заохочення користувачі очікують за створення унікального контенту. Більшість опитаних передбачувано вибрала гроші.
Коли саме буде впроваджена нова система, поки не відомо. Можливо, що вся ініціатива залишеться на стадії опитування, або буде доступною для обмеженого кола осіб, на кшталт найбільш топових блогерів.