НАТИВНА РЕКЛАМА СТАЄ ВСЕ БІЛЬШ ПОПУЛЯРНОЮ
Результати масштабного дослідження, проведеного фахівцями IHS Technology, прогнозують значне збільшення обсягів нативної реклами на мобільних пристроях. Аналітики розрахували, що до 2020 року близько 76% всіх витрат на рекламу в інтернеті буде припадати саме на нативний формат.
Витрати маркетологів на покупку даного виду реклами можуть скласти $ 53 млрд. А найбільш популярними майданчиками для розміщення стануть соціальні мережі Instagram і Facebook.
Користувачі смартфонів і планшетів вже звикли не помічати банери, традиційно розташовані в додатках, і на 20-60% частіше клацають на посилання нативної реклами, ніж стандартних рекламних банерів. Реклама, органічно вписана в структуру програми, має набагато більше шансів бути побаченою і призводить до більш високого показника конверсії.