APP STORE ПРИНОСИТЬ В ДВА РАЗИ БІЛЬШЕ ГРОШЕЙ, НІЖ GOOGLE PLAY
У четвертому кварталі 2017 року користувачі App Store витратили на додатки 11,5 мільярдів доларів. Витрати шанувальників Android були на 95% менше. Аналітична компанія App Annie поділилася розрахунками.
На ринку додатків склалася непроста ситуація. В останньому кварталі 2017 року кількість нових завантажень програм, не враховуючи переустановлень і оновлень, досягло 27 мільярдів. На частку Google Play довелося 19 мільярдів установок, в той час як App Store отримало лише вісім мільярдів.
Незважаючи на те, що Google Play не дуже популярний в Китаї, аудиторія сервісу постійно зростає. Найчастіше нові користувачі приходять з країн, що розвиваються.
Користувачі Android в 145% разів більше завантажують додатки, ніж власники iOS-пристроїв. Однак останні платять за контент в два рази частіше.
За четвертий квартал 2017 року виручка App Store склала 11,5 мільярдів доларів, а продажі через Google Play трохи перевищили п’ять мільярдів доларів.
Це робить екосистему Android менш стійкою. Користувачі споживають велику кількість контенту. Але розробники отримують від цього набагато менше прибутку.
У той же час, корпорація Apple привертає так званих «цінних клієнтів», які готові вккладати кошти не лише в смартфони та інші гаджети, але і платити за додатки. Завдяки цьому, багато творців програм в першу чергу прагнуть випустити продукти для iOS, а більшість з них пропонує Apple преміальні і ексклюзивні продукти.