ЛЮДИ НЕ ПОСПІШАЮТЬ КУПУВАТИ СМАРТ-ГОДИННИКИ
Маркетингове агентство eMarketer опублікувало результати дослідження, згідно з якими популярність розумних годинників зростає дуже повільно, незважаючи на різноманітність моделей.
За даними експертів, в США розумні годинники хоча б раз на місяць використовують приблизно 50 мільйонів дорослих людей. Це близько 20% населення країни. Для порівняння, щомісяця смартфоном користуються понад 77% дорослих американців.
У 2015 році маркетологи вважали, що в наступні роки популярність смарт-годинників збільшиться на 60%. Однак в 2016 році молодому ринку вдалося вирости всього на 24%. В основному, зростання відбувалося за рахунок залучення нових користувачів. У 2017 році популярність розумних годинників зросла на 12%. Згідно з прогнозами, очікувати будь-якого серйозного збільшення ніші в 2018 і 2019 роках не варто.