BANK OF AMERICA КОНСУЛЬТУВАТИМЕ КЛІЄНТІВ ЧЕРЕЗ FACEBOOK
Bank of America зробить месенджер Facebook одним з каналів спілкування з клієнтами. Банк заявив про підтримку платформи для спілкування під час FS Developer conference.
Представники соцмережі кажуть, що кожен місяць більш 900 млн. осіб у всьому світі спілкуються з друзями, родичами і підприємствами через це додаток. Facebook messenger – другий за популярністю додаток на IOS.
Спочатку банк буде відправляти через месенджер важливі оповіщення в режимі реального часу.
Як один з перших банків, які співпрацюють з Facebook Messenger, Bank of America бачить величезний потенціал в об’єднанні фінансових послуг з чатом. Це зробить облік фінансів більш зручним і ефективним », – зазначив Мішель Мур, глава підрозділу цифрового банкінгу в Bank of America. «Ми хочемо обслуговувати клієнтів, незалежно від того, якими каналами спілкування вони користуються”.
Клієнти банку отримають доступ до нових можливостей в кінці цього року.