У НАСТУПНОМУ РОЦІ КОРИСТУВАЧІ ВИТРАТЯТЬ БІЛЬШЕ 110 МЛРД ДОЛАРІВ НА ДОДАТКИ
Відповідно до нового звіту App Annie, споживчі витрати на всі магазини мобільних додатків в 2018 році перевищать 110 млрд доларів США.
Аналітики App Annie заявляють, що в 2018 році видатки на програми збільшаться на 30%, в порівнянні з 2017 роком. Як і раніше, найбільше грошей споживачі будуть витрачати на ігри. Однак в App Annie відзначають, що, хоча, гри як і раніше є найприбутковішою категорією, їх наздоганяють додатки з підпискою.
Жителі Китаю, Індії та Бразилії повинні витратити найбільше грошей на додатки в 2018 році. У звіті App Annie сказано, що темпи зростання Китаю будуть «значно випереджати» темпи зростання інших країн.
App Store і Google Play будуть покращувати пошукові механізми, що призведе до збільшення завантаження розважальних програм. Різні поліпшення магазинів повинні також привести до збільшення покупок.
Окремо в звіті виділили AR-додатки. Аналітики прогнозують їх значне зростання в 2018 році, грунтуючись на показниках 2017 року.