«ПРИВАТБАНК» ПРАЦЮВАВ НАД СЕРВІСОМ ОПЛАТИ РАХУНКІВ В КАФЕ ЧЕРЕЗ РОЗПІЗНАВАННЯ ОСОБИ
Фахівці « ПриватБанку » працювали над доволі цікавим сервісом під назвою FacePay, проте так і не встигли його запустити через початок процесу націоналізації. Як розповів вже колишній IT-директор банку Дмитро Дубілет , останні декілька місяців його команда розробляла інструмент для оплати замовлень у ресторанах за допомогою розпізнавання особи клієнта та автоматичного списання коштів з картки.
Для тестування FacePay планували запустити у дніпровській кав’ярні «Три Бобра».
Сервіс працює приблизно так:
– Клієнтові потрібно один раз зареєструватися на спеціальному сайті. Для реєстрації необхідний логін і пароль від Приват24 і фотографія.
– У кав’ярні клієнту потрібно підійти до стійки, щоб зробити замовлення, де на нього буде направлена камера мобільного пристрою. Якщо система впізнала користувача (за допомогою спеціального алгоритму розпізнавання осіб), то відправляє на термінал ім’я клієнта.
– Продавцю ж залишається просто ввести втерміналі суму замовлення, і вона спишеться з карти автоматично.
Дмитро Дубілет підкреслив, що оплата відбувається без наявності картки і без смартфона.
На момент оголошення щодо націоналізації «ПриватБанку» проект вже був готовий до запуску, проте тепер його подальша доля невідома.