fbpx
Basic Group

ОХОЧИМ ЗАРОБИТИ НА YOUTUBE ДОВЕДЕТЬСЯ СКЛАДНІШЕ

56

 
Відеосервіс YouTube посилив правила для блогерів, які беруть участь в програмі монетизації YouTube Partner Program.
 
До 16 січня 2018 року канали блогерів, які хочуть розміщувати рекламу, повинні були зібрати 10 тисяч переглядів. Тепер партнери YouTube повинні мати не менше тисячі передплатників і 4 тисяч годин переглядів на рік.
 
Нові правила вже почали діяти для користувачів, які хочуть стати учасниками YouTube Partner Program. Для діючих партнерів програми умови наберуть чинності 20 лютого 2018 року.
 
У компанії визнали, що вводять нові правила на тлі подій 2017 року, які «торкнулися співтовариства і рекламних партнерів» компанії.
 
24 листопада Mars, Adidas HP і інші великі компанії відмовилися від реклами на YouTube через скандал з недоречними коментарями під відео для дітей. 11 січня 2018 року партнер YouTube блогер Логан Пол виявився в центрі скандалу через ролик під назвою «Ми знайшли мертве тіло в японському лісі самогубців».