fbpx
Basic Group

ОКУЛЯРИ SAFILO ЗМОЖУТЬ ЗЧИТУВАТИ МОЗКОВІ ІМПУЛЬСИ ВЛАСНИКА

Safilo Chief Executive Officer Luisa Delgado in New York City Friday, Dec. 16, 2016.

 
Компанія Safilo Group, що спеціалізується на створенні оправ для таких відомих брендів, як Hugo Boss, Dior і Fendi, вирішила спробувати себе у новому сегменті – сфері «розумних» окулярів. Італійський виробник планує представити серію окулярів, що можуть під’єднуватися до мережі, у січні. На відміну від найвідомішого проекту у цій галузі – Google Glass, Safilo не будуть оснащені дисплеєм і камерою.
Смарт-пристрій спочатку матиме вельми скромний функціональний набір. Окуляри зможуть сприймати мозкові імпульси, після чого передавати цю інформацію в додаток на мобільному пристрої. Ідея полягає у тому, щоб надати можливість людям стежити за своїм настроєм і знати, коли краще розслабитися і помедитувати.
 
Головним аргументом на користь Salifo є той факт, що вони створені для повсякденного використання і не виділяються футуристичним дизайном чи прикріпленими модулями. Пристрій з’явиться в продажі у США вже наступного літа.