«НОВА ПОШТА» ПОЧАЛА ІНФОРМУВАТИ КЛІЄНТІВ ЧЕРЕЗ VIBER
Популярний український сервіс доставки « Нова пошта » впровадив новий вид інформування про статус посилок – повідомлення в месенджері Viber . Клієнти можуть швидко отримувати дані про відправленнях через зручний для себе канал. Нова функція вже запущена. Всі повідомлення від компанії приходять під ім’ям – Nova poshta.
Працює це наступним чином:
Користувачі офіційної програми «Нова пошта» отримують на свої смартфони PUSH-повідомлення;
Якщо клієнт не користується додатком, але номер його телефону закріплений за аккаунтом в Viber, він отримає повідомлення в месенджері;
Якщо ж повідомлення в Viber не було прочитано, «Нова пошта» відправить клієнту звичайну SMS.