fbpx
Basic Group

«НОВА ПОШТА» ЗАПУСТИЛА БОТА ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З КЛІЄНТАМИ ПО VIBER

74 (1)
Тепер користувачі « Нової пошти » зможуть відстежувати свої посилки, викликати кур’єра, прораховувати вартість доставки і знаходити найближчі відділення через Viber. Компанія запустила в популярному месенджері чат-бота, який вже з’явився в переліку паблік-акаунтів сервісу. Крім перерахованих вище функцій робот також зможе інформувати клієнтів про новини компанії, зміни в графіку роботи і забезпечувати іншою корисною інформацією.
 
Щоб скористатися ботом, необхідно відкрити Viber, зайти у вкладку «Мої контакти» і знайти серед публічних (public accounts) акаунт «Нова пошта», після чого потрібно натиснути «Відслідковувати». В акаунті доступні діалог, в якому можна задавати команди і інформаційний паблік-чат. Щоб, наприклад, дізнатися статус посилки потрібно зайти в діалог, ввести будь-яке слово (наприклад, Старт / Start) і вибрати потрібну команду.
 
Представники компанії підкреслюють, що для забезпечення максимальної точності під час пошуку найближчих відділень потрібно вказувати вашу адресу з номером будинку.