«НОВА ПОШТА» ДОЗВОЛИЛА ЗМІНЮВАТИ ДАНІ В ЕКСПРЕС-НАКЛАДНИХ ОНЛАЙН
«Нова пошта» запустила сервіс «Зміна даних», який дозволяє відправникам самостійно змінювати дані в створених експрес-накладних. Раніше зробити це можна було тільки шляхом подачі заяви у відділенні, а тепер замість цього можна скористатися більш зручним онлайн-сервісом.
Користувачі сервісу «Зміна даних» можуть внести корективи в експрес-накладну через відповідні онлайн-канали: мобільний додаток, або створити API.
Для зміни в онлайн-каналах доступні наступні дані:
інформація про відправника – ПІБ контактної особи та номер телефону;
інформація про одержувача – контрагент, ПІБ контактної особи та номер телефону;
інформація про платника – відправник або одержувач (форма оплати – готівкова або безготівкова)
Зміна даних доступна протягом транспортування відправлення до моменту передачі його одержувачу або до дати доставки відправлення на адресу отримувача. Відразу після внесення зміни автоматично зберігаються в експрес-накладної. Сервіс працює для всіх типів відправлень і доступний тільки відправникам.