fbpx
Basic Group

НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ВИХОДИТЬ ЩЕ ОДИН КИТАЙСЬКИЙ ВИРОБНИК СМАРТФОНІВ

23 (4)

Doogee оголосив про вихід на український ринок з метою підтримки продажів своїх пристроїв. У цьому році компанія планує відкрити в Україні власний офіс. На рекламу своїх пристроїв виробник готовий витратити близько $ 1 млн до кінця 2017 року.
 
Doogee також представила на українському ринку свій флагман Mix, який на порядок дорожче моделей з подібними характеристиками від конкурентів – Xiaomi і Meizu. Крім флагмана, на українському ринку вже присутні близько десятка інших моделей Doogee.
 
За словами Шеррі Лю, генерального менеджера Doogee в Східній Європі, компанія очікує, що за підсумками року обсяг продажів складе 0,5 млн гаджетів.
 
Бренд Doogee з’явився в Іспанії, але в 2013 році його викупив генеральний директор KVD International Group Сін Чао. Після цього виробник смартфонів почав глобальну експансію, вибравши в якості основного ринку збуту Європу, а не Китай. Зараз компанія продає свої пристрої в 160 країнах світу. У минулому році сукупний обсяг продажів склав більше 15 млн гаджетів.