fbpx
Basic Group

НАТИВНА РЕКЛАМА СТАЄ ВСЕ БІЛЬШ ПОПУЛЯРНОЮ

Результати масштабного дослідження, проведеного фахівцями IHS Technology, прогнозують значне збільшення обсягів нативної реклами на мобільних пристроях. Аналітики розрахували, що до 2020 року близько 76% всіх витрат на рекламу в інтернеті буде припадати саме на нативний формат.

Витрати маркетологів на покупку даного виду реклами можуть скласти $ 53 млрд. А найбільш популярними майданчиками для розміщення стануть соціальні мережі Instagram і Facebook.

Користувачі смартфонів і планшетів вже звикли не помічати банери, традиційно розташовані в додатках, і на 20-60% частіше клацають на посилання нативної реклами, ніж стандартних рекламних банерів. Реклама, органічно вписана в структуру програми, має набагато більше шансів бути побаченою і призводить до більш високого показника конверсії.