КОРИСТУВАЧІ СТАЛИ РІДШЕ БЛОКУВАТИ РЕКЛАМУ В ІНТЕРНЕТІ
Люди стали менше користуватися блокувальниками реклами в Інтернеті.
Щоб це з’ясувати компанія Audience Project опитала понад 14 тисяч респондентів з США, Великої Британії, Німеччини, Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії.
За даними дослідження, інтернет-реклама як і раніше не користується популярністю. Однак в порівнянні з 2018 роком у всіх країнах, крім США, знизилася частка людей, яких дратують оголошення на сайтах і в онлайн-відео. Наприклад, в Німеччині кількість незадоволених відеорекламою знизилася з 68% до 63%, а в Норвегії – з 80% до 63%.
Дослідники поки не можуть пояснити, чому люди стали рідше блокувати рекламу. Однак вони відмічають, що така тенденція спостерігається уже чотири роки блокування.