ДЕСЯТА ЧАСТИНА ОБОРОТУ ROZETKA ДОВОДИТЬСЯ НА ОФЛАЙН-МАГАЗИНИ
Засновник інтернет-магазину Rozetka Владислав Чечоткін під час виступу на конференції Modern Retail Forum розповів про перші підсумки роботи гіпермаркету на Петрівці і про найбільш динамічно зростаючі сегментах товарів маркетплейса.
Поки що у найбільшого інтернет-магазину країни працюють дві офлайнові точки: на Ярославській і на проспекті Степана Бандери.
Магазин на Петрівці, за словами Чечоткін, став першим, де вдалося ефективно об’єднати процес видачі онлайн-замовлень і покупки офлайн.
Особливостями офлайнового магазину стали Self Check-in, система електронної черги, нові для рітейлера зони, в яких представлені товари для дітей, інструменти, fashion-товари, Еxperience-зони, а також дитячий куточок і зона кафе.
У кращі за оборотом дні клієнти здійснюють більше 15 тис покупок в магазині, причому половину продажів складають емоційні покупки з вітрини, інші просто приходять забирати онлайн-замовлення.
За словами Чечоткіна, частку чистого офлайна обчислити складно через перетин каналів взаємодії, але орієнтовно вона становить близько 10%.
Маркетплейс Rozetka в грудні відвідало 75 млн користувачів, а в січні 2018 року цю цифру на 20% менше. За словами Чечоткіна, в грудні було продано 3 млн товарів. У 2011 році портал почав розширювати асортимент, і на даному етапі лише половину продажів становить побутова техніка. Найбільш зростаючими категоріями є нові для ресурсу – одяг, товари для дітей, хімія.