В ЦЬОМУ РОЦІ FACEBOOK ІСТОТНО СПРОСТИТЬ СВІЙ МЕСЕНДЖЕР
Керівник Facebook Messenger Девід Маркус розповів про проблеми сервісу та те, як компанія збирається їх вирішувати. .
Одна зі сфер Facebook Messenger, на яких компанія хоче зосередитися – аудіо- і відеодзвінки. Величезну увагу соціальний гігант приділяє прямим трансляціям, тому в такому рішенні немає нічого дивного. Facebook робить упор на групові відеочати, а також удосконалить процес відправки фотографій і роликів.
Facebook планує змінити те, як люди спілкуються через месенджер зі службою підтримки. Зокрема, вона робить акцент на тому, що при виникненні будь-яких питань користувач може написати компанії, а не дзвонити їй – це суттєво економить час, гроші і нерви. Втім, як саме компанія збирається покращувати цей аспект, поки не ясно.
Що стосується реклами, то вона з Facebook Messenger нікуди не дінеться. Проте, компанії зможуть створювати фільтри для більш точного відсіювання аудиторії, а також додавати рекламні лицьові маски.