fbpx
Basic Group

PANASONIC ПРЕДСТАВИЛА СВОЄ РІШЕННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПОКУПОК В СУПЕРМАРКЕТІ

Amazon стала не однією технологічною компанією, що розробляє рішення для супермаркетів, які повинні позбавити відвідувачів від необхідності стояти в чергах біля кас супермаркетів. Услід за американським рітейлером систему «розумного» самообслуговування представила Panasonic.
Японська корпорація, спільно з торговою мережею Lawson, запропонували систему «розумних» корзин, здатних самостійно впізнавати товари, які покупець кладе всередину і підраховувати вартість покупки. Коли на виході з супермаркету покупець поставить свій кошик у спеціальний слот, його дно відкриється, і всі покупки опиняться в пакеті. Людина повинна лише оплатити обрані товари.
 
Panasonic вже приступила до тестування системи в одному з магазинів Lawson неподалік від свого центрального офісу в Осаці. Очікується, що нова система повною мірою запрацює вже в лютому, коли всі продукти у торговельній мережі будуть позначені спеціальними цифровими мітками.20 (1)