MODNAKASTA ВИРІШИЛА СТАТИ МАРКЕТПЛЕЙСОМ
Український інтернет-магазин modnaKasta планує до кінця року запустити повноцінний маркетплейс з широким асортиментом товарів – одяг, взуття, іграшки, товари для дому та спорту, бакалія, словом товари повсякденного попиту.
Майданчик буде працювати паралельно на одній платформі сайту modnaKasta, що фактично вже зараз відбувається, але більше в тестовому режимі.
З назвою маркетплейса поки не визначилися. Серед можливих варіантів – Маркет, Каталог, Полка. Точна дата повномасштабного запуску нового проекту теж поки не відома.
Очікується, що ініціатива дозволить проекту наростити органічний трафік за рахунок появи постійного асортименту товарів. Адже до сих пір змінюють одне одного акції не дозволяли ритейлеру налагодити ефективний пошук в Google.
На питання, як поява стабільного асортименту відіб’ється на вартості товарів, в компанії відповіли, що продовжать формувати конкурентоспроможні ціни. Однак уже зараз в modnaKasta прогнозують попит на постійні категорії товарів серед покупців, які готові платити більше, ніж на сайті розпродажів modnaKasta.