БЛОГ

УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКА ГРУПА ВІДПРАВИЛА У КОСМОС ДУХОВКУ
4 Листопада 2019

Українсько-американська ракета-носій «Антарес» вивела на орбіту корабель «Сігнус», який доставить на Міжнародну космічну станцію 3 750 кілограмів корисного вантажу, зокрема експериментальну духовку.

Космічний корабель доставить на станцію експериментальну духову шафу Zero-G, в якій будуть проведені дослідження властивостей теплопередачі та процесів приготування їжі в умовах мікрогравітації.

Ще на МКС заплановано тестування пристрою для переробки пластику на нитку для 3D-друку. Цю нитку можна буде використовувати на пристрої Made in Space Manufacturing Device — 3D-принтері Refabricator, який працює в орбітальній лабораторії МКС з 2016 року.

Також обладнання дозволить провести випробування «спеціального жилета» AstroRad, призначеного для захисту космонавтів від радіації.

 74687759_1888555057957969_1921731684361830400_o
АМЕРИКАНЦІ ВИТРАТЯТЬ 2,7 МІЛЬЯРДА ДОЛАРІВ НА ЦУКЕРКИ ДО ХЕЛЛОВІНУ
26 Жовтня 2019

В новому дослідженні Національної асоціації кондитерів (NCA) виявили, що Американці витратять 2,7 мільярда доларів на цукерки до Хелловіну.

За традицією солодощі роздають дітям, які на свято стукають у двері і просять частування. Роздавати цукерки мають намір 77% опитаних NCA американців. Шоколаду надають переваги 68% учасників опитування. На другому місці – традиційні іриски з кукурудзяним сиропом (candy corn), на які припадає 10%. Решту, 9%, містять жувальні цукерки, м’ятні льодяники, карамель, льодяники на паличці і цукерки з лакрицею.

Більшість респондентів (85%) надають переваги кондитерським виробам невеликого розміру. Приблизно 90% батьків хочуть скористатися Хелловіном, щоб поговорити зі своїми дітьми про необхідність дотримуватися помірності в споживанні солодощів.

75593769_1879001402246668_8656030006926901248_n