БЛОГ

FACEBOOK ЗАБОРОНИЛА РЕКЛАМУ КРИПТОВАЛЮТИ
1 Лютого 2018
89
Заборона поширюється в тому числі на оголошення в Instagram
 
Facebook оновила правила розміщення реклами та заборонила публікацію оголошень про криптовалюту, проведенні ICO і бінарних опціонах. Про це йдеться в повідомленні компанії.
 
Заборона поширюється на соціальну мережу, сервіс Instagram і рекламну платформу Audience Network.
 
Це означає, що жоден рекламодавець, включаючи легальні компанії, не зможе рекламувати біткоіни й іншу криптовалюту, пропозиції придбати токени в рамках ICO або бінарні опціони. Facebook називає їх фінансовими продуктами і послугами, які використовуються для введення користувачів в оману або шахрайства.
 
Facebook наводить приклади реклами подібних фінансових інструментів:
 
«Почніть торгувати бінарними опціонами прямо зараз і отримаєте десятирічну гарантію торгівлі без ризику».
 
«Натисніть тут, щоб дізнатися більше про нашу безризикову криптовалюту, яка дозволяє здійснювати миттєві перекази по всьому світу».
 
«Нове ICO! Купуйте маркери зі знижкою 15% прямо зараз! »
 
«Використовуйте свої пенсійні накопичення для покупки біткоїнів».
 
Згодом Facebook може переглянути заборону, коли навчиться відстежувати шахрайські оголошення і відокремлювати їх від оголошень сумлінних учасників ринку.
MICROSOFT ПОВНІСТЮ ПРИПИНИЛА РОЗРОБКУ WINDOWS 10 MOBILE
31 Січня 2018
72

 
Microsoft вирішила покінчити з мобільною версією Windows. Ще на початку жовтня минулого року Джо Бельфіоре, віце-президент Microsoft, відповідальний за Windows, заявив, що вони припинили розвивати цю платформу. Через кілька тижнів Брендон ЛеБланк, старший програмний менеджер команди Windows Insider, пообіцяв, що компанія продовжить випускати нові тестові збірки. Тепер же плани змінилися.
 
«Так, ми плануємо продовжувати випускати нові збірки для мобільних пристроїв!», – написав Брендон ЛеБланк 12 жовтня 2017 року.
 
«Ніяких мобільних збірок більше не буде», – говориться в повідомленні Брендона від 24 січня.
 
«Плани змінюються. Така природа речей », – пояснив Брендон 25 січня.
 
Таким чином, мобільну версію Windows тепер можна офіційно вважати «мертвою». Власники смартфонів з операційною системою Windows 10 Mobile більше не будуть отримувати оновлення.
У GALAXY S9 БУДЕ ПРАЦЮВАТИ ГІБРИДНА ФУНКЦІЯ РОЗБЛОКУВАННЯ
31 Січня 2018
Новий флагман Samsung буде сканувати не тільки особу, але і райдужку очі, щоб розпізнати користувача.
 
Чим менше часу залишається до презентації Samsung Galaxy S9, тим більше подробиць про новинку стає відомо. Не так давно в мережу потрапили рендери смартфона і навіть відео, на яких можна побачити робочий гаджет.
 
Тепер стало відомо ще про одну особливість новинки – інтелектуальне сканування. Ця система не представлена ​​ні в стабільно працюючому програмному забезпеченні Samsung, ні в бета-версіях Android 8.0 Oreo.
 
Представники компанії описують функцію, як поєднання механізму розпізнавання особи користувача зі скануванням райдужної оболонки ока. Завдяки цьому, розблокувати телефон можна буде навіть при дуже тьмяному або занадто яскравому освітленні.
 
На YouTube з’явився невеликий ролик, що показує, як буде працювати система.
 
Залежно від навколишнього середовища, смартфон буде віддавати пріоритет тому чи іншому способу розпізнання, щоб знизити число невірних розблокувань.
 
Для роботи такої функції не потрібно розробляти особливі камери і датчики. Тому, в разі успіху Samsung Galaxy S9, подібні інструменти можуть з’явитися і в інших смартфонах марки.

NOKIA 10 ОСНАСТЯТЬ П’ЯТЬМА ОБ’ЄКТИВАМИ З ОПТИКОЮ ZEISS
30 Січня 2018
47

Установку з п’яти фотомодулів Zeiss показали на патентних ескізах, розкривши призначення кожного з об’єктивів. Очікується, що технологію вперше використовують в смартфоні Nokia 10, який вийде в середині 2018 року і стане першим пристроєм HMD Global на базі Snapdragon 845.
 
Як описується в патентній заявці, камера оснащена відразу декількома додатковими лінзами з різним фокусною відстанню. Вони встановлені на рухомій основі, що знаходиться між основним сенсором і фіксованою лінзою.
 
Установка розташована всередині круглого модуля камери на задній панелі апарату, а лінзи обертаються навколо основної камери і займають позицію вище неї. Nokia 10 також отримає виділену камеру для зйомки зі спеціальними ефектами. Проте залишається невідомим, про що саме йдеться – це може бути портретна зйомка з боку, опція для зняття панорам з широким кутом огляду або інша функція.
 
Що стосується Nokia 10, смартфон може отримати дисплей з мінімальними рамками і співвідношенням сторін 18: 9, а також топовий процесор Snapdragon 845. Джерело витоку заявляє, що «десятка» запозичить особливості дизайну неанонсованої Nokia 9.
 
Дата виходу Nokia 10 залишається в таємниці. Виробник може показати гаджет на виставці IFA 2018 у вересні, але до цієї інформації варто поставитися з обережністю.
ЕНЕРГОСХОВИЩЕ TESLA В АВСТРАЛІЇ ЗА КІЛЬКА ДНІВ ПРИНЕСЛО $ 800 ТИСЯЧ ПРИБУТКУ
30 Січня 2018
1 грудня 2017 в Австралії було запущено найбільше в світі енергосховище. Побудувати його в 100-денний термін зобов’язався засновник компанії Tesla Ілон Маск. Уже через кілька днів експлуатації енергосховище показало свою ефективність і принесло компанії Neon 1 млн австралійських доларів (або 800 000 доларів США) прибутку.
 
Станція вперше продемонструвала свої можливості 14 грудня під час збою на місцевій вугільної електростанції. Найбільша акумуляторна система має ємність 129 МВт-год енергії і потужність 100 МВт. Зараз 70 МВт і 39 МВт-год зарезервовані державою на випадок непередбаченої ситуації. Рештою 30 МВт і 90 МВт-год управляє компанія Neoеn, яка є власником сховища і може розпоряджатися енергією на свій розсуд, наприклад продавати. Це компанія і зробила. За даними Renew Economy, 18 і 19 січня Neoеn продавала електроенергію по 14 000 місцевих доларів за 1 МВт-год і за два дні, поки акумулятори працювали на повну потужність, компанії вдалося реалізувати енергії на мільйон.
 
Нова система від Tesla є частиною плану щодо вирішення проблеми енергопостачання в Південній Австралії, жителі якої за останні роки постраждали від постійних стрибків напруги і відключень. При цьому країна є одним з лідерів з відновлюваної енергії. І наявність ефективного способу зберігати таку енергію робить її дешевшою.

TWITTER ПОЧАВ РОЗУМІТИ, ДЕ НА ФОТОГРАФІЇ ЗНАХОДИТЬСЯ НАЙВАЖЛИВІША ЧАСТИНА
30 Січня 2018
49
Користь машинного навчання не завжди криється в великих функціях – часто воно допомагає привнести якесь дрібне нововведення, яке робить продукт набагато зручнішим. Так сталося і у випадку з Twitter, який за допомогою нейронних мереж почав обрізати найцікавіші частини фотографій для створення їх мініатюр.
 
Компанія почала працювати над нововведенням вже досить давно, але детально розповіла про нього лише зараз. Дослідник в сфері машинного навчання Лукас Тис (Lucas Theis) і його керівник Зеха Вонг (Zehan Wang) розповіли, що спочатку обрізали за допомогою нової функції тільки людей, а ось з пейзажами, предметами і кішками метод не працював.
 
Рішенням проблеми став метод «обрізання з використанням помітної частини». Під «помітною частиною» в даному випадку мається на увазі найцікавіша частина картинки – неважливо, особа це чи ні. Співробітники Twitter скористалися даними досліджень в області відстеження очей для визначення зон зображень, на які люди дивляться в першу чергу.
 
Коли дослідники навчили нейронну мережу визначати такі зони, їм треба було оптимізувати технологію, щоб вона працювала на сайті в реальному часі. На щастя, обрізання фотографій для створення мініатюр досить просте – досить виділити приблизно третину картинки з найпривабливішим вмістом. Це дозволило звузити критерії відбору матеріалу.
 
Незабаром нововведення стане доступним всім користувачам Twitter на настільних пристроях, а також в додатках для iOS і Android.
ЗЛОВМИСНИКИ ВИКОРИСТОВУВАЛИ ВІДВІДУВАЧІВ YOUTUBE ДЛЯ ВИДОБУТКУ КРИПТОВАЛЮТИ
29 Січня 2018
45 (1)
Днями деякі користувачі почали повідомляти про те, що їх антивіруси виявили на популярному в світі відеохостингу YouTube шкідливий код для майнінгу криптовалюти. Найцікавіше, що JavaScript-код був вбудований в рекламні оголошення Google і навантажував процесори на 80%, поки сторінка з відео була відкрита, дозволяючи зловмисникам добувати цифрову валюту.
 
Розробник Дієго Бетто одним з перших з’ясував, що ж насправді сталося. Він розповів, що невідомі скористалися послугами сервісу Coinhive, що надає можливість застосовувати на сайтах публічний JavaScript-код для віддаленого майнінгу на чужих комп’ютерах.
 
Фахівці компанії-розробника антивірусного ПЗ Trend Micro розповіли, що зловмисники використовували для своїх цілей рекламну платформу Google DoubleClick. Найбільше постраждали відвідувачі з Японії, Франції, Італії та Іспанії.
 
Цікаво, що крім шкідливого коду для майнінгу криптовалюта у деяких користувачів також відображалися на YouTube підроблені повідомлення про небезпеку зараження вірусом і необхідності терміново скачати антивірус.
 
У Google підтвердили наявність проблеми і заявили, що вже в усьому розібралися.
APP STORE ПРИНОСИТЬ В ДВА РАЗИ БІЛЬШЕ ГРОШЕЙ, НІЖ GOOGLE PLAY
29 Січня 2018
33
У четвертому кварталі 2017 року користувачі App Store витратили на додатки 11,5 мільярдів доларів. Витрати шанувальників Android були на 95% менше. Аналітична компанія App Annie поділилася розрахунками.
 
На ринку додатків склалася непроста ситуація. В останньому кварталі 2017 року кількість нових завантажень програм, не враховуючи переустановлень і оновлень, досягло 27 мільярдів. На частку Google Play довелося 19 мільярдів установок, в той час як App Store отримало лише вісім мільярдів.
 
Незважаючи на те, що Google Play не дуже популярний в Китаї, аудиторія сервісу постійно зростає. Найчастіше нові користувачі приходять з країн, що розвиваються.
 
Користувачі Android в 145% разів більше завантажують додатки, ніж власники iOS-пристроїв. Однак останні платять за контент в два рази частіше.
 
За четвертий квартал 2017 року виручка App Store склала 11,5 мільярдів доларів, а продажі через Google Play трохи перевищили п’ять мільярдів доларів.
 
Це робить екосистему Android менш стійкою. Користувачі споживають велику кількість контенту. Але розробники отримують від цього набагато менше прибутку.
 
У той же час, корпорація Apple привертає так званих «цінних клієнтів», які готові вккладати кошти не лише в смартфони та інші гаджети, але і платити за додатки. Завдяки цьому, багато творців програм в першу чергу прагнуть випустити продукти для iOS, а більшість з них пропонує Apple преміальні і ексклюзивні продукти.
КОМПАНІЯ FACEBOOK ВВЕЛА НОВУ ОДИНИЦЮ ВИМІРУ ЧАСУ
28 Січня 2018
79

Ми з вами звикли до того, що час вимірюється в секундах, хвилинах, годинах, місяцях, роках і так далі. У разі, коли потрібна висока точність, ми вдаємося до мілісекунд або наносекунд. Здавалося б, навіщо винаходити колесо і вводити абсолютно нову одиницю виміру часу, коли усталена система прекрасно себе зарекомендувала? Але компанія Facebook так не вважає. Спеціально для творців інноваційного візуального контенту (ефектів для фільмів, віртуальної реальності та іншого) була введена абсолютно нова одиниця виміру, в якій вимірюється час. Знайомтеся – «флік». Своєю назвою ця одиниця зобов’язана словами «frame» ( «кадр») і «tick» ( «позначка»).
 
Флік придумав Крістофер Норват – колишній співробітник Facebook, який працював в студії Oculus Story Studio. Один флік еквівалентний 1/705600000-ї секунди, або 1,417 наносекунди. У Facebook вибір подібної тривалості фліка пояснюють максимально доступною мовою. Коли ви працюєте над створенням візуальних ефектів для кіно, телебачення або віртуальної реальності, вам доводиться користуватися симуляцією або іншими процесами, що розбивають одиничний кадр на фіксоване ціле число дрібних відрізків. Наприклад, тривалість одного кадру в стандартному відео з частотою 24 кадрів в секунду становить +0,0416666666666667 секунди. Робити математичні обчислення з такими числами не дуже зручно, а якщо ці значення округляти, зіб’ється точність синхронізації.
 
Введення нової одиниці вимірювання часу дозволить збільшити точність синхронізації і спростити математичні операції з кадрами відео. Наприклад, тривалість кадру при 24 fps складе 29 400 000, при 25 fps – 28 224 000, а при 120 fps – 5 880 000 фліків. Зауважте, що тепер немає ніяких зайвих цифр після коми. Флік також дозволить максимально комфортно працювати з високочастотними камерами. При частоті зйомки 192 000 кадрів в секунду тривалість одного фрейма складе 3675 фліків. Саме тому було важливо зробити флік таким коротким за часом. Крім усього іншого, флік ідеально поєднується з монтажним аудіо найбільш поширених частот від 8 до 192 кілогерц. Facebook дуже сподівається, що в майбутньому флік стане загальноприйнятою одиницею виміру часу в популярних програмах для створення відеоконтенту і монтажу.
APPLE ПОЗБАВЛЯЄТЬСЯ ВІД ЛІТЕРИ “I”
27 Січня 2018
28
В iOS 11.3 beta 1 Apple продовжує перейменовувати свої продукти і сервіси, прибираючи культову букву i. На цей раз зміни торкнулися додатки iBooks. Тепер це просто Books.
 
Не так давно те ж саме відбулося з музичною складовою iTunes. Хоч iTunes Store все ще існує, новий сервіс для прослуховування музики назвали Apple Music, а сам додаток в якому він працює – Music. Ймовірно, після фінального релізу iOS 11.3 бібліотека iBooks Store перетвориться в Apple Books.
 
Варто зазначити, що в системі російською мовою додаток Apple Music називається «Музика». Можливо, пізніше Books переведуть і назвуть «Книги».
 
Нова схема найменування продуктів і сервісів з’явилася в 2014 році, коли Apple анонсувала Apple Watch – продукт, який багато хто називав iWatch до його виходу. Саме тоді в назві стало фігурувати ім’я компанії. Існує думка, що літера “i” зникає з назв продуктів Apple, тому що вона стала надто поширеною. Багато сайтів, ремонтні майстерні і магазини присвоїли її собі. Тепер ці заклади і ресурси асоціюються з виробником iPhone, що главі корпорації, мабуть, не дуже подобається.
 
У цій літери досить довга історія. Перший продукт компанії з буквою i в назві з’явився в 1998 році. Це був комп’ютер iMac. В той момент буква “i” означала internet, а після якось прижилася і перекочувала в iPod, iPhone і iPad. Безумовно, настільки відомі пристрої компанії навряд чи будуть перейменовані, але чекати появу нових зі схожою назвою вже не варто.